Standardy Obsługi Klienta W Urzędzie Statystycznym w Kielcach stosujemy Standardy Obsługi Klienta, które są dla nas zbiorem zasad i praktyk w kontaktach z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Stale podnosimy jakość obsługi naszych klientów, bo dobre relacje to nasz standard. |
Urząd Statystyczny w Kielcach brał udział w I edycji Konkursu Szefa Służby Cywilnej „Profesjonaliści w Służbie Obywatelom”. Zwycięzców konkursu wyłoniono spośród 62 urzędów, które nadesłały formularze zgłoszeniowe z wypełnioną ankietą oraz opisem praktyki z zakresu obsługi klienta, która zdaniem urzędu zasługuje na wyróżnienie i upowszechnienie. Każda z instytucji była oceniana pod kątem dostępności informacji o usługach urzędu oraz organizacji obsługi klientów, ze zwróceniem szczególnej uwagi na obsługę osób niepełnosprawnych. Urzędy musiały także zaprezentować wdrożone przez siebie dobre praktyki - rozwiązania zorientowane na poprawę jakości obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Dyplom okolicznościowy z podziękowaniem za udział w konkursie |
W Informatorium naszego Urzędu stworzyliśmy kącik malucha, w którym najmłodsi mogą spędzić czas, pozwalając swoim rodzicom na swobodne skorzystanie z danych biblioteki. |
Możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego Zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209 poz. 1243) osoba doświadczająca trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się od 1 kwietnia 2012 r. ma możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w urzędzie. więcej>>> |